Root Admin Phil Lilley Posted November 25, 2006 Root Admin Posted November 25, 2006 While they last... I had our graphic designer created a bumper sticker for ozarkanglers.com. For those who do stickers, send me a PM with your name and address and I'll mail one out to you. I offered it to our most active posters on the forum already... I have about 50 left. One cool thing that one member suggested- there's a space at the bottom left where one can write their screen name. Thanks for spreading the word!
crappiefisherman Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 they are very good looking stickers also, as I have one on my bumber now.Thanks Phil,,,,,,,,,,,,,,,,,John Koch [ [
Root Admin Phil Lilley Posted November 26, 2006 Author Root Admin Posted November 26, 2006 I still have a bunch left so don't be shy. Even you non-members, drop me an email phil at lilleyslanding.com
Murdoc Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 I've got mine and starting to meet more members that see my name on it! It will be fun to see who is down and to know that there is someone down that you can ask or get help from if you need it. Thanks Phil!!! Smiles are free http://rdpflyrods.com/
Leonard Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 I got mine and I like it!!! My van is not hard to recognize... http://www.taneycomonights.com
MTM Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 Recieved mine today. Thanks Phil they are real nice looking. Ron
Root Admin Phil Lilley Posted December 2, 2006 Author Root Admin Posted December 2, 2006 Still have quite a few to give away- don't think you've missed out.
snagged in outlet 3 Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 I got mine last week I think. Thank you Mr. Phil. What do you think? SIO3 or Snagged in outlet 3? SIO3
Root Admin Phil Lilley Posted December 2, 2006 Author Root Admin Posted December 2, 2006 Don't think you could the whole thing in... better do SIO3. We'll know. Others will think you're a special agent or something.
Greg Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 I got mine yesterday. Thanks. Greg "My biggest worry is that my wife (when I'm dead) will sell my fishing gear for what I said I paid for it" - Koos Brandt Greg Mitchell
Recommended Posts